ostatní soft skills

Komunikační kompetence, péče o zákazníka a osobnostní rozvoj

soft skills
Vyzkoušet

Rozvoj klíčových dovedností napříč profesemi
Projděte si ukázku

Pro koho jsou programy Soft skills určené?

Pro všechny zaměstnance

Pro každého, kdo chce pracovat na svém osobním rozvoji

Pro firmy, které chtějí svá školení zefektivnit

Co získáte?

Pomůžeme vám dlouhodobě rozvíjet tzv. interpersonální dovednosti. I ty jsou, stejně jako hard skills, důležité pro kariérní úspěch. Kombinujeme on-line trénink na realistických video-simulacích a živé workshopy, kam jdou účastníci již připravení a lektoři mají předem informace, jak si kdo vede. Tento hybridní způsob školení je velmi efektivní a zároveň má silnou emoci.

Na čem jsou programy Soft skills postavené?

Ukázky z kompetenčních oblastí:

Komunikační dovednosti

Efektivní komunikace
Komunikace po telefonu
Vyjednávání a řešení konfliktních situací
Vedení a facilitace workshopů

Customer experience

Péče o zákazníka (především dispečeři a konzultanti zákaznických center)

Osobnostní rozvoj

Podpora rozvojového nastavení
Psychodiagnostika a koučování
Osobní produktivita
Emoční inteligence

Co konkrétně vás čeká?

Zakázkové programy s dopadem do reálné praxe

Online školení

On-line školení

Obchodní simulace

Interaktivní simulace

Workshopy

Workshopy

Koučink

Rozvojové koučinky

Reporty

Reporty a vyhodnocení

Přínosy

zážitek

V interaktivních simulacích trénujete typické situace a scénáře.

praktický trénink

Přirozeně je pak přenesete i do praxe.

efektivita

Školení je maximálně efektivní.

rozvoj

Pro každého jednotlivce i celý tým mapujeme silné stránky a prostor pro rozvoj.

Ostatní soft skills

Digitální trenér

CEMEX: Zlepšení zákaznické zkušenosti po telefonu

Globální dodavatel stavebních materiálů a přední poskytovatel inte­grovaných stavebních řešení

Projekt

20 dispečerů a obchodníků pro malé projekty v celé ČR jsme zapojili do hybridního tréninku komunikačních dovedností. Po sérii individualizovaných simulací, kdy účastníci trénovali v bezpečném on-line prostředí, následoval společný workshop, na kterém vše prožívali naživo a nacvičovali obtížnější situace a scénáře.

Výsledky

Pochopení zákazníka a budování vztahu
Návod k řešení typických situací
Dynamické zpracování tématu ve velmi krátkém čase – díky kombinaci on-line a následného prezenčního workshopu

Bylo potěšením sledovat přístup SKILLDRIVERu k zadání a jeho zápal při přizpůsobování celého obsahu specifikům našeho byznysu. Našim lidem jste přinesli zcela nový zážitek. Skvěle dotažené on-line simulace i následný workshop.

Zbyněk Šeda
Customer Experience &
Digital Commerce Leader

Inspirace do vašeho e-mailu

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Teď už vám nic neunikne.

Jsme tu pro vás

+420 234 703 308

Po - Pá 8:00 - 17:00

Skilldriver, s.r.o.
IČ: 25003551
Pernerova 697/35, Karlín
186 00 Praha 8

Pojďte do toho s námi

Projděte si nezávazně některou z našich video-simulací a zobrazte si své výsledky.

© Copyright Skilldriver, s.r.o. All rights reserved.